ISO-Certificering voor kwaliteitsmanagement

Van der Zanden taxi & tours heeft in juni 2018 ISO-certificering voor kwaliteitsmanagement, ISO 9001:2015,behaald. De certificering is gericht op kwaliteitsmanagement, in te zetten voor zowel producerende bedrijven als dienstverleners.

ISO 9001 is een bewijs van kwaliteit van dienstverlening en interne processen, continue verbeteringen op dit gebied en het verbeteren van efficiëntie. Bij externe audits werd onze organisatie door een onafhankelijke beoordelaar positief beoordeeld op verschillende onderdelen. Hiermee is het ISO 9001-keurmerk een feit.

Remco Cox, kwaliteitsmanager bij van der Zanden taxi & tours: “We zijn erg trots dat we de ISO 9001-certificering hebben behaald. Deze certificering bevestigt aan onze huidige en toekomstige opdrachtgevers dat wij procesmatig werken en steeds op zoek zijn naar verbetering van processen.“

Jaarlijks laat van der Zanden taxi & tours zich door middel van interne audits toetsen om te beoordelen of het systeem nog overeenstemt met het beoogde doel. Hierna volgt een controle van een gecertificeerd extern bureau om te bepalen of het opgestelde kwaliteitsbeleid en de ISO 9001:2015 norm in voldoende mate wordt nageleefd.